Αγίας Λαύρας 24, Άνω Πατήσια, Αθήνα   2102011224   6972052173   info@holistic-school.gr

...ένα σύντομο βιογραφικό από την υπεύθυνη του χώρου.

Ονομάζομαι Καναβάκη Ι. Βασιλική. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Κρήτη. Μετέβηκα στην Αθήνα για σπουδές και παραμένω έως σήμερα κάτοικος νομού Αττικής όπου και εργάζομαι ενώ συνεχίζω να εμπλουτίζω με επιπλέον γνώσεις και εμπειρία τις ειδικότητες μου ως:

• Αισθητικός -  Αισθητικός ολιστικής προσέγγισης
• Δάσκαλος Ολιστικών, Ενεργειακών & Εναλλακτικών μεθόδων και τεχνών - Σύμβουλος αυτοβελτίωσης
• Εξειδίκευση στη μεθοδολογία εκπαίδευσης ατόμων και ομάδων - Οργάνωση επαγγελματικών χώρων & Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
• Εισηγήτρια στη Θεραπευτική Ολιστική Αισθητική και στο Θεραπευτικό S.p.a. καθώς και υπεύθυνη του τμήματος marketing μεγάλων επιχειρήσεων στον τομέα της κλασσικής αισθητικής, ιατρικής αισθητικής και medical s.p.a

Η εκπαίδευση και η πρακτική μου για τη συλλογή γνώσης και εμπειρίας είναι πολυετής. Το να μπορώ να εφαρμόζω και να διδάσκω όλες αυτές τις τέχνες σε άλλους είναι απόρροια εξειδίκευσης και επίμονης δουλειάς χρόνων.

Ευχαριστώ όλους τους δασκάλους μου για την πίστη τους σε μένα και για τις ευλογίες τους που έχω ακόμα και σήμερα.

 

Ολιστική Θεωρία

 

Στις μέρες μας παρατηρούμε μια αναθεώρηση των απόψεων περί υγείας και πρόληψης η οποία μας πηγαίνει πίσω σε εποχές πιο προσωπικών μορφών θεραπείας (εξατομικευμένων) όπου μας βοηθούν να βρίσκουμε νέους δρόμους για να διαχειριστούμε την υγεία και τη θεραπεία. Πόσα γνωρίζουμε για το σώμα μας και τον τρόπο που λειτουργεί σε σχέση με όσα έχουμε μάθει για τον εξωτερικό κόσμο; Μήπως είναι ώρα να μάθουμε;

Υγεία θεωρείται η ισορροπία των νοητικών, ψυχικών - συναισθηματικών, σωματικών αλλά και των πνευματικών πλευρών της ζωής. Ο όρος που περιγράφει την νέα έννοια και οπτική μας για την υγεία είναι η λέξη “ολιστική” από την ελληνική λέξη «όλον» που σημαίνει, σύνολο.  Η ολιστική φιλοσοφία της υγείας θεωρεί το σώμα ως ένα δυναμικό ενεργειακό σύστημα το οποίο βρίσκεται σε μια κατάσταση συνεχούς αλλαγής, αν αυτή η ισορροπία διαταραχτεί το άτομο χάνει την αρμονία του και είναι πολύ πιθανό να ακολουθήσουν συμπτώματα που δηλώνουν πως έχει κλονιστεί η υγεία του.

Οι τρεις υποστάσεις της ύπαρξης μας (νους, πνεύμα, σώμα) επηρεάζονται άμεσα από περιβαλλοντολογικούς και κοινωνικούς παράγοντες. Στη  φιλοσοφία της ολιστικής υγείας η αιτία μιας ασθένειας είναι πιο σημαντική από τα εξωτερικά της συμπτώματα. Οι κανόνες της επιστημονικής  μεθοδολογίας και έρευνας χρειάζονται να αναδομηθούν ώστε να συμπεριλάβουν μεταβλητές οι οποίες μέχρι τώρα, ίσως αγνοούνταν. Τα ανθρώπινα πλάσματα είναι κάτι περισσότερο από τα σώματά τους. Το καθένα είναι μια περίπλοκη ισορροπία σκέψης , συναισθήματος και ύλης. Αυτό το σύνολο, νους,  πνεύμα, σώμα, δεν μπορεί να κατακερματιστεί ή να απομονωθεί.

Είναι σημαντικό να μπορεί το άτομο να αντιλαμβάνεται τι συνέβη και να γνωρίζει πως μπορεί να αντεπεξέλθει με φυσικές μεθόδους αυτοΐασης για να βελτιώσει την ψυχο-σωματική υγεία του. Βοηθώντας έτσι, ακόμα και συμπληρωματικά - υποστηρικτικά, τις κλασσικές μεθόδους θεραπείας εφόσον θα ενισχύσουν την ψυχολογία αλλά και τον οργανισμό του ατόμου για να αφομοιωθεί καλύτερα η κλινική αγωγή. Αξιοσημίωτο το γεγονός πως μπορεί να αυξηθεί η βιοδεκτικότητα ενός ανθρώπου από τις ολιστικές τέχνες και αγωγές, ούτως ώστε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα στις ιατρικές μεθόδους.

Η επιτυχία μιας τέτοιας εφαρμογής και το αποτέλεσμα της, έγκειται στην γνώση, την εξειδίκευση και την εμπειρία.

Ο ολιστικός τεχνίτης ασχολείται κυρίως με την πρόληψη της ασθένειας αλλά και με την αιτία. Οφείλει να μελετήσει σε κάθε περίπτωση τις προσλαμβάνουσες που είχε το άτομο πριν νοσήσει & να μπορέσει να συνεργαστεί μαζί του προσπαθώντας να επαναφέρει την ισορροπία στη ζωή του. Βλέπει την ασθένεια σε σχέση με το σύνολο της ύπαρξης και με τις λειτουργίες του οργανισμού.

Το άτομο θεωρείται ως το μόνο πρόσωπο το οποίο μπορεί συνειδητά να διατηρήσει αυτήν την ισορροπία.

Η φιλοσοφία και οι τεχνικές ολιστικών μεθόδων και εφαρμογών είναι μοναδικές επειδή ενθαρρύνουν τον δέκτη να πάρει την ευθύνη για την κατάσταση της υγείας του.

 

 Προσοχή:

Οι παροχείς των Ολιστικών Τεχνών - Θεραπειών δεν είναι γιατροί. Εκτός κι αν έχουν και αυτή την ιδιότητα από τις σπουδές τους. Καλό είναι για κάθε τι να συναινεί και ο θεράπων ιατρός ώστε η συνεργασία των δύο να έχει ως αποτέλεσμα την βελτίωση της υγείας και της ποιότητας ζωής του ατόμου. Να απευθύνεστε πάντα σε ειδικούς, πτυχιούχους ολιστικούς τεχνίτες για την προφύλαξη σας.

 

 

Το όραμα της Holistic School Greece / Σχολή Ολιστικών Θεραπευτών

 

Ο χώρος εκπαίδευσης ολιστικών θεραπευτών ξεκίνησε να λειτουργεί το 2005.

Η προοπτική ήταν να μπορεί η σχολή αυτή να δώσει στον κάθε σπουδαστή της όλα τα απαραίτητα εφόδια ώστε να κατέχει πλήρως την ειδικότητα που επιλέγει να μαθητεύσει. Όλο αυτό αφορά τόσο την υγεία και την ευεξία όσο και τις υπαρξιακές ανησυχίες του ίδιου του μαθητευόμενου στην αναζήτησή του για την βαθιά κατανόηση της φύσης του και της ίδιας της ζωής.

Ο τρόπος για όλο αυτό ήταν να δοθεί μέσω πρακτικής εφαρμογής, ρεαλιστικής και να έχει εφαρμόσιμη μορφή τεχνικής για την πρόληψη ή τη θεραπεία. Οι μέθοδοι εκπαίδευσης που έχουν επιλεχθεί είναι για όλους μας μια όμορφη εμπειρία σε αυτό το ταξίδι προς τη γνώση και τη συνείδηση αυτής.

 

« Η φροντίδα για την υγεία αλλάζει μορφή.

Η πρόληψη και η θεραπεία είναι ολιστική».

 

Όταν η Ιδέα παίρνει Μορφή

Ο δόκιμος όρος «σχολή» δεν έχει να κάνει με τις εγκαταστάσεις ενός χώρου.

Πρωτίστως αφορά την «ιδέα» και τον τρόπο εφαρμογής της.

Έχει να κάνει με τη γνώση και την ανάπτυξη μιας εργασίας για πνευματική ανέλιξη. 

Η βαθύτερη αντίληψη θεωριών και πρακτικών εφαρμογών τους, θα αποτελέσει την κύρια ουσία για την παροχή-θεραπεία και τα άμεσα οφέλη της.

Η έννοια της «σχολής» δεν αφορά μόνο τον ιδρυτή και δάσκαλό της.

Η «Holistic School Greece/Σχολή Ολιστικών Θεραπευτών» είναι αφιερωμένη σε όλους μας αλλά κυρίως στους μαθητές.

 

 Ο Τρόπος εκπαίδευσης της Holistic School Greece

• Φιλοσοφία των Τεχνών

• Θεωρία & Πρακτική των Μεθόδων

• Εμβάθυνση σε κάθε Ολιστική Τέχνη που αφορά την πρόληψη αλλά και την αναγνώριση αιτιών & συμπτωμάτων σε ότι μας αφορά.

 

Μεθοδολογία Εκπαίδευσης

Ιδανικό πρόγραμμα εκπαίδευσης (με σειρά προτεραιότητας) για τον σωστό τεχνίτη, ειδικό ''θεραπευτή", αρχάριο,  σπουδαστή, ή επαγγελματία. Αναλαμβάνουμε την εκπαίδευση σε ομάδες προσωπικού χώρων.

 

Πληροφορίες για τα Μαθήματα και τα Σεμινάρια

Σε όλες τις ειδικότητες της σχολής, η εκπαίδευση αποτελείται από θεωρία και πρακτική

Στα σεμινάρια / μαθήματα, παρέχονται σημειώσεις & διδακτικό υλικό.

Μετά το πέρας των εκπαιδεύσεων δίδονται τα απαραίτητα πιστοποιητικά παρακολούθησης ή τα πτυχία.

Υπάρχει δυνατότητα πρακτικής άσκησης.

 

Τα μαθήματα αφορούν

Ολιστικές Τέχνες / Παραδοσιακές Θεραπείες.

Φυσικές - Ενεργειακές Μεθόδους & Τεχνικές.

Κλασσικές - Εναλλακτικές - Συμπληρωματικές Εφαρμογές.

 

 

Κανόνες - Πειθαρχίες

 

Οι επτά βασικές αρχές του ολιστικού θεραπευτή

1. Φροντίδα και αγάπη για το ότι θέλησε να εκπαιδευτεί και κατόπιν να εργαστεί.
2. Υπομονή κι εμπιστοσύνη στις εμπειρίες του για την κατάκτηση και συνείδηση της γνώσης που έχει λάβει από τις εκπαιδεύσεις.
3. Να σέβεται το πρωτόκολλο θεραπείας καθώς και το απαραίτητο "ιστορικό" του ενδιαφερόμενου "ασθενή" που πρέπει να λαμβάνει πριν το πρόγραμμα θεραπείας και υποχρεωτικά να μελετά πριν αποφασίσει για το ποιά τεχνική χρειάζεται να ακολουθήσει με τον ‘’θεραπευόμενο’’.
4. Σεβασμό στις γνώσεις που έχει λάβει και να μην αυτοσχεδιάζει χωρίς ουσιαστικό λόγο, παρά θέλοντας να δημιουργήσει εντυπώσεις που αφορούν τα "μικρό-εγώ" του.
5. Προτάσεις με κανόνες και πειθαρχίες σε συνεργασία με τον εκάστοτε ενδιαφερόμενο "ασθενή".
6. Ευθύνη και συνέπεια για ό,τι υπόσχεται και πράττει.
7. Τιμιότητα για το αντίτιμο που θα ζητά σύμφωνα με την εργασία του. Να μην υπερ-χρεώνει αλλά ούτε και να μειώνει την αξία της συνεδρίας.

 

 

Με ευθύνη για την

Holistic School Greece / Σχολή Ολιστικών Θεραπευτών

Καναβάκη Ι. Βασιλική

 

Διεύθυνση

 Αγίας Λαύρας 24, Άνω Πατήσια

Χάρτης

Τηλέφωνα

 2102011224

 6972052173

E-mail

 info@holistic-school.gr

Φόρμα Επικοινωνίας

Ακολουθήστε μας

facebook1 Instagram  linkedin twitter